Well..

Igår gjorde jag faan inte mycket, var som sagt rastlös (a) Men idag har jag gjort lite mer iaf :) Jag gick upp ganska tidigt, eller jaa typ 10 och käkade frukost och sådär. Sen lite Wii med bror, alltid kul typ x) Sen bestämde Lea att vi skulle ut en stund iaf så jag gick och duscha och gjorde mig i orning och sådär och sen gick vi till Skäris. Jaa jag vet att de inte är så långt men ändå (a) Vi köpte hem semlor och sen blev det mer Wii. Det blev roligare när Lea va me (a) Sen har jag bara kollat datorn lite snabbt innan jag började skriva här. Snart är det nog mat och sen senare ikväll ska jag hänga med pappa och spela badminton, så kul och jag rör mig iaf utan att jag direkt märker det x) Jag är extremt lat och tycker att träna är otroligt tråkigt så dans och sånt där passar mig perfekt för det känns inte som att man tränar, man har bara roligt :D Så jaa, jag kommer motionera lite på lovet iaf :) Då blir Karkkis mamma glad hahahaha xD
Jag hade helt glömt bort att jag skulle till läkaren imorrn :O Men jag ska typ ta lite prover och blodtryck och sånt (först höll jag på att skriva blondtryck hahaha!) eftersom jag typ svimma, mer kollapsade i skolan förra veckan. Jag vill jue veta vad som hände.. om jag typ har lågt blodtryck eller nåt. Hoppas det inte är nåt allvarligt, och hoppas verkligen att dom kan säga vad det kan ha varit. För det värsta som finns är att inte veta vad som är fel om man är sjuk.. Och eftersom det är så med mina knän så vill jag inte ha ett till "olöst fall" eller vad man ska säga.
Jag har bara en sak att säga innan jag slutar skriva: Jag saknar Karkki!! Kom hem för i helvete! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0