Sluta slicka mig i örat nu för i helvete!

Jag vet att jag inte bloggade igår, jag va hos Karkki istället :) <3
Ja vad hände igår då? Jag låtsaspluggade typ hela dan, orkar verkligen inte med skolan längre! Sen på eftermiddan tvingade Admir mig och Ella att sätta oss och snacka. Och det gick väl bra? Även om tusen tankar gick igenom mitt huvud efter.. Jag sprang hem till mig och lämnade lite grejer och sen gick jag och mötte Karkki i Vårberg <3 De va riktigt skönt att prata av sig om allt som hänt, har inte gjort det på ett tag.. Men skönt som faan som sagt <3 Du lyssnar alltid och ställer upp, jag älskar dig <3 Hennes föräldrar är jue i New York så hennes finska mormor va där, jag kommer faan kunna finska snart :O Aja vi kollade Top Model och sådär och sen flummade vi påvägen hem :D Very najs :)
Idag hade vi skittråkig musik -,- Och vi har bestämda platser också -,- Sen låtsaspluggade jag på eftermiddag också (a) Mycket av det nu för tiden.. :P Sen brottades jag och Karkki lite till på musik w.s och sen hade jag extramatte. Jag åkte hem med killarna och sen har jag inte gjort så mycket mer än att typ käka, kollat på när pappa hade thousand island-sås i hela köket och nu sitter jag och skriver xD Aja nu ska jag sluta, vi hörs ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0