Underbar dag igår.

Usch va sämst skolan är just nu! Det känns som att jag inte hinner göra nånting, och minst en gång per dag vill jag bara sjunka genom jorden och försvinna för alltid. Jag hatar det. Så jag blev extra glad när Karin släppte oss typ en halvtimme tidigare. Sen följde jag Karkki hem där vi pratade om allt möjligt och drack te (som vanligt) och käkade chokladbollssmet (a) TJOCKIS! Sen gick vi till mig och lämnade min väska och sen stack vi till Skäris och mötte Maloue och hennes kompis Elin :) Riktigt trevligt. Vi gick typ runt i Skäris och mobbade folk (a)  Men iaf, sen va dom tvungna att sticka så vi gick också, vi gick hem till mig och tog massa seexiga bilder ;) Ska ladda upp (de flesta) på bdb nästa helg ;) Karkki du är bäst, du får mig alltid att skratta <3<3

Idag blir det städning hela dan tror jag. Jag skulle gått över till Karkki sen men hon mår inte så bra så hon får krya på sig istället så hon blir frisk nångång! <3 Nu ska jag käka frukost med bror och sen blir det städning! Vi hörs! <3

Kommentarer
Postat av: Karkki

Visst det va nice igår :)

Ja hatar o vara sjuk -.-

Älsker dig mest! <3<3 Dem där sexiga bilder blev inte så många xD

2009-02-07 @ 11:57:01
Postat av: Alina

visst får du göra det! :) tack så mycket! Kramar

2009-02-07 @ 18:49:31
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0