Sjuk, igen? Ja snälla.

Ja vad ska man säga om dagen idag då?
Vaknade typ 5 och kunde inte andas för jag va så täppt i näsan. Så jag va rätt trött när jag skulle gå upp. De kändes som att jag hade feber men jag vet inte. Jag hade skitont i huvudet också, men aja. Jag pluggade inte så mycket i skolan, men jag redovisade iaf svenskan. Sen hade vi fejk NP också i eng, och det gick väl bra. Ska försöka skriva klart uppsatsen om Pearl Harbor också på engelskan också, måste bli klar med den! Under eftermiddan mådde jag bara sämre. Satt och bara stirrade ner i pappret på lästimmen. Sen blev det jue inte bättre när Admir ska lägga sig i allt. LÅT DET BARA VARA! Sen på idrotten blev jag yr ibland men de va bara att hålla ut, plus att jag ändå inte har lust att gå till skolan imorrn så det gör inget om jag blir sämre. Bara jag är frisk till helgen så, för då jävlar ska jag och Karkki busa med barnen :D Aja nu ska jag koka en kopp te och surfa lite typ. Vi hörs, hoppas alla mår bättre än jag gör <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0