Sa jue de.

Jag känner mig ganska förvirrad just nu. Karkki frågar ofta om det hänt nåt. Mitt svar varje gång blir jag vet inte.
Det är förvirrande. För jag vet inte om jag bara är nere eller om det verkligen hänt nåt..

I helgen har jag inte gjort speciellt mycke. Spelade bowling med familjen igår, jag vann såklart (a) Sen idag har jag bara suttit och fixat i itunes och kollar Ghost Whisperer. Har snart sett klart alla säsonger jag fick (a)

Jag har märkt att jag alltid skriver så korta inlägg. Men jag vet liksom inte vad jag ska skriva. Det är som att tankarna och känslorna inte kan komma ut i form av ord. För tankar och känslor, de har jag faan inte brist på.

Jag vill också va snygg. Smal och snygg.
Och det gör ont att veta. Veta att jag kommer aldrig bli det.

Kommentarer
Postat av: Lou! :)

DU ÄR SMAL KVINNA!

Och snygg för den delen också. Dagens skönhetsideal är skeletten på biologi timmarna. Och ändå så klagar alla på de (oftast kända) kvinnor som bor i Amerika. Såsom skådespelerskor osv. Men om en enda har kurvor, och inte ens ett halvt kilo i övervikt så blir det en jävla massa snack om det också!

Liksom. Vad är det här?!

Du är smal. Du är snygg. Inom dina egna gränser.. Och vad mer behövs? Det är inte alla som är vackra. Att säga det är en överdrift. Men ändå. Du är en av de få som är vackra. Lev med det ! :)

2009-02-03 @ 19:05:55
URL: http://louiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0