Litet snabbt, och lite längre inlägg.

Dagen har väl varit okey. Va lite deppig sådär på morgonen men de gick över sne när jag kom till skolan. Det känns fett konstigt att skriva det här, men det va Louie som gjorde mig lite gladare(?!?!?!?!?!) men de va bara för att han har rosa hår xD Jobbade rätt bra heöa dan och hann med ganska mycke. De är så skönt när man vet att man faktiskt har gjort nåt!

Snart ska jag iväg på dansen :D Jag lovar det är typ veckans höjdpunkt! Åh jag blir så glad av det. Jag fyller på med positiv energi. Låter helt flum men det är sant. Hoppas att vi får göra nåt nytt också och att jag verkligen fixar koreografin nu! Den är jue svår (a)

Utåt visar jag inte mycket. Mest att jag redan vet hur det kommer sluta.
Men varje gång det verkligen händer så kan jag bara inte fatta att det är sant.
Jag blir så besviken och varje gång vill jag hoppa ut genom fönstret och försvinna.
För jag hade innerst inne hoppats på att det skulle vara annorlunda den här gången.
Men hjärtat går i bitar. Och varje gång saknas en bit. Snart har jag inget hjärta kvar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0