Kortfattat om dagens planer

Herregud dom slutar jue inte snacka om Viktoria och Daniel! Kom igen, vi har fattat att dom har förlåvat sig, men dom ska jue inte gifta sig förrens nästa år! Nu räcker det.

Idag ska jag försöka och plugga lite, jag måste göra klart kursen som skulle vara inlämnad i fredags.. (a) Det är mitt mål, att göra klart den. Sen måste jag tvätta och sen vet jag faktiskt inte om jag hinner mer än att titta lite på tv för mamma kommer och hämtar oss halv 4. Ikväll blir det bara att sitta och tjocka sig framför tvn :D Jag har faktiskt saknat det lite, att bara äta. Nu är jag oftast någonannanstans på fredagar så då blir det aldrig så, även om jag är hemma med nån. Jag gillar inte att äta sådär framför folk. Men nu jävlar ska jag äta så jag rullar fram sen (för det kommer jag troligen göra snart) Aja nu ska jag nog gå ner och käka och kolla vad jag ska tvätta. Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0