Fredag den 13:e.

Jaa idag är det den så kallade "otursdagen". Jag är inte så vidskeplig men liksom ändå, ni måste jue erkänna att man är lite extra förberedd på att det ska hända nåt? ;) Aja skoldagen har varit seg som alltid, har inte gjort så mycket. Hade en väldigt intressant diskussion att lyssna på mellan Robin och Nico innan lunchen xD Sen har folk i skolan blivit ovanligt trevliga mot mig :O Fast de är jue alltid kul :P Aja sen gick jag som vanligt med Karkki efter skolan. Vi stack hem till henne, drack te, läste Frida och fixade håret på varandra xD Sen käka vi och sen stack vi till mig ;) Vi gjorde inte speciellt mycke, lärde jonte lite finska hahah xD
Imorrn har jag ingen dejt, de är jag ganska glad över, för de är så jävla jobbigt xD Jag ska bara passa barn och sådär och sen får jag se vad som händer ;) Hoppas ni har haft en bra dag :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0