Citat: "Error på livet"

Åh de gick så jäkla bra igår! Jag älskar att dansa! Och jag älskar att känna att jag utvecklas och blir bättre! Och jag älskar att få beröm (a)

Iaf idag va de nationella prov i svenska-läsförståelse. Det gick väl ganska bra, jag behövde inte stressa eller så. Jag är ganska nöjd, liksom jag kunde inte gjort bättre. Sen om de räcker till ett mvg, tveksamt.. Men iaf, jag blev klar typ 5 min innan alla andra. Och då visste jag inte om jag skulle va glad och tycka att jag är smartare än alla andra, eller om jag är korkad och inte kan skriva lika mycket som andra.. Sen failade (omg jag brukar inte säga så!) jag stort på fejk-NP i engelska.. Jag kommer faan få IG på den där jävla ordkunskapen..  HELVETE! Och dagen blir jue bara sämre! Eller jaa okey jag hann jobba mycke SO på lästimmen, men sen.. Min jävla deo pajade i min väska! Så mina byxor (gråa) som jag skulle ha på idrotten hade doe-fläckar och hela min väska blev typ förstörd! Sen garvade typ alla åt mig på idrotten och de kändes jue inte bättre när du sa de till folk. De va bajstråkigt och sen köpte jag ny deo (ej flytande och ej i glasflaska!) och sen åkte jag hem och tvättade väska och när jag ändå höll på min palestinasjal också som verkligen behövdes tvättas :O Och sen ska jag hänga lite mer tvätt och plugga. Borde plugga engelska men jag orkar inte det idag, plus att jag måste ha lite papper och läsa innan, så de blir nog lite kurs :D Typ de enda som jag tycker är kul att plugga (a) bara för att de handlar om andra världskriget :D Så jävla intressant! Iaf nu måste jag börja plugga lite, see you sooon :D


Kommentarer
Postat av: Lou! :)

Mitt citat :D :D

haha. Förlåt om det är jag som har smittat dig att säga "failade" men det finns antagligen andra faktorer med i spelet ;)

höhö x)

2009-02-03 @ 19:08:37
URL: http://louiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0