Blodprov är.. lite läskigt..

Jag mår fortfarande lite konstigt efter blodprovet i morse :S Men aja, jag ska inte göra nåt idag direkt. Jag fick låna mammas dator så ja ligger hät och myser med Nicke i sängen och håller på att ladda ner PS (a) Får se om det funkar. Med min tur gör det säkert inte de -,- Men de får jag jue se sen. Förresten är det någon som har några musiktips? Jag är ganska trött på den musiken jag har (a) Den är jue såklart bra men jag vill ha lite nytt :) Sen funderar jag på att föröka mig på att göra om min design här på bloggen (a) Jag vet att jag ändrar 24/7 men jag är en person med lite för mycket fritid som snabbt tröttnar, liksom ibland jag jag ändra tema på mobilen flera gånger på en vecka så jaa ;) Men nu ska jag fortsätta med att surfa runt lite, det är typ det enda jag gör på lovet faan x) Jag skulle behöva plugga lite, får se hur jag gör sen, liksom jag har ändå inget att göra, varför inte plugga lite då? Men som sagt, jag får se. Ha de bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0