Blääääääää på veckan!

Oj oj oj jag har inte bloggat på hela veckan :O Men ja i måndags hade jag dans och grejer och sen orkade jag inte, tisdag var det hemstudiedag. Jag pluggade faktiskt i 4 timmar :O Sen träffade jag Karkki, mys <3 Sen ja i onsdags.. Jag mådde inte så bra i skolan kan man säga.. Först hade jag bara ont i huvudet och mådde lite illa. Jag frös såklart som vanligt också. Sen började jag bli yr. Jag trodde att jag skulle spy så jag gick på toa. Sen kom jag ut, och enligt Karkki så var jag kritvit i ansiktet. Sen föll jag bara ihop. Vilken jävla cirkus det blev i skolan. Jag var redan rädd, och när dom sa att dom skulle ringa ambulansen blev jag ännu räddare. Men jag fick ligga och vila iaf, tack Ella och Karkki som satt med mig <3 Sen kom Lea och hämtade mig och sen dess har jag inte varit på topp men. Idag måste jag iaf låtsas. För idag gäller det. Idag blir det dans, dans, dans hela dagen! Faan va roligt, även om jag är fett nervös :O Omg, aja hoppas det går bra iaf. Nu ska jag börja göra mig i ordning! Vi hörs, och förhoppningsvis ses idag :) haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0