Alla fucking hjärtans dag.

Min dator la av igår så inlägget publiserades aldrig, men här är det nu:

Som ni kanske förstår på rubriken är inte dagen en av mina favoritdagar. Har aldrig gillat den. Den är bara för dom som är i ett förhållande, alla andra känner sig bara deprimerade. Den är liksom så jävla "nu ska vi sprida kärlek, jippie!" så jävla störande.. Och många verkar tro att man ska hitta kärleken idag också. HAHA säger jag bara.
Men i år va den inte så jobbig, den va ganska trevlig :) Vaknade ganska tidigt för att solen sken in genom fönstret. Det var ganska skönt. Jag kände mig konstigt utvilad, även fast jag nästan blev bländad av det starka ljuset. Sen vände jag på mig, och då somnade jag igen. Jag vaknade igen sen och gick upp och väckte mamma och Jonte som tydligen hade tagit sovmorgon eftersom dom brukar vakna typ 8 och nu va klockan typ halv 10 x) Vi käka frukost och gjorde oss i ordning och sen skjutsade mamma oss till trollskogen där vi skulle möta Karkki, Kattis och Viktor. Efter ett tag kom dom och dom började leka haha x) Men både Jonte och Viktor verkade lite trötta och de gav upp efter typ 2 timmar så dom blev hämtade och vi gick till Skäris. Sen gick vi till Heron och träffade Maloue en snabbis och typ hälsade på varandra. Sen va hon tvungen att åka hem så vi andra gick till Ikea och gick igenom hela Ikea (a) Så jävla roligt, jag älskar Ikea :D Och sen blev det billig lunch där också xD Sen hem till Karkki och mysa :) Självklart ska jag spendera min alla hjärtans dag med henne :D <3 Melodifestivalen va ganska tråkig, typ inga va bra utom Heat :) Efter det stack jag hem och fortsatte tjocka mig som jag gjort hela dan. Jag kommer rulla fram snart :O Aja och nu sitter jag och tittar Ghost Whisperer och laddar upp sexiga bilder på mig och Karkki från förra veckan ;) Kolla bilddagboken om ni vill se :) Nu ska jag fortsätta kolla GW. Hej då :)



Du är min finne, den enda finne jag vill ha kvar <3<3
Bästa Alla Hjärtans Dag med dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0