You're a bitch!

Jaa, idag har det inte hänt speciellt mycket. Har kollat friidrott med mamma hela dan, efter ett tag blev det jääääkligt tråkigt. Men iaf, kollade på Center Stage - Turn It Up.. Igen :D Men den är så jääkla bra! Sen mer friidrott.. Jaa, typ allt. Sitter och tittar på Mean Girls, also a great movie. Ska försöka va uppe lite längre så jag sover längre imorrn så jag orkar va med mamma på jobbet på söndag natt! Kul "avslutning" på sommarlovet, eller kan bli iaf :) Sen ska vi fira Conny imorrn också. Och ja, det blir jue tårta iaf.

Börjar gymnasiet på onsdag. Faan va läskigt. Det betyder jue att jag faktiskt kommit någonstans i livet. Att jag inte är så liten längre. Shit. Har aldrig tänkt så förut. Men det ska bli kul. Jag är nog en av få som tycker att det ska bli kul att börja skolan! Men det som ska bli bäst med hela grejen är att jag får starta om på nytt. Glömma alla idioter, all skit. För jag förtjänar väl nåt bättre? Eller inte. Vad har jag gjort för att förtjäna bättre? Men nu kanske jag får börja om, så jag kan göra saker som gör att jag förtjänar bättre. Men det ska bli kul att börja gymnasiet iaf! Längtar till onsdag faktiskt!

Oj, det blev lite flumm här på slutet men, jag blir så när jag börjar bli trött och bara skriver haha. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0