You know what you want but how long can you wait?

Såå nu har jag precis kommit in efter att ha hängt tvätten ute. Faan va varmt det är! Med tanke på att det knappt är nån sol.. Liksom, det ser inte ut att va så varmt. Iaf, håller på att ladda upp ett videoklipp på facebook men det går så jääävla segt! Men jag vill inte lägga upp på youtube, för på facebook kan man ändå kontrollera vem som ser klippet. Anyway, det är ett klipp från after camp. 13 min kvar.. Faan va lack jag kommer bli om den hänger sig.. Gud vilket dåligt inlägg det här blev!

Idag ska jag på middag hos mamma. Sven och Marcus kommer och sådär så de blir väl kul. För att det inte ska bli så tråkigt inlägg lägger jag in (hahaha fett kul de va att skriva) en låt!



With every step you climb another mountain
Every breath it's harder to believe
You'll make it through the pain
Weather the hurricanes
To get to that one thing
Just when you think the road is going no where
Just when you almost gave up all your dreams
They take you by the hand and show you that you can
There are no boundaries
There are no boundaries


Kommentarer
Postat av: Anonym

MÄH!!!!!!!!!!!! D e ju INGEN BILD på Adam!!!!!!!!!!



=(



;)

2009-08-10 @ 12:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0