No Boundaries.

Igår åkte vi till Ivo för han fyllde år (egentligen idag men vi firade honom igår), så GRATTIS! Det blev god mat och trevligt som vanligt ;) Lite bilder:

          
Äkta rysk stroganov och "lingonpaj" (röda vinbär blev det istället) med kolasås (hemgjord alltså!) Yummie!♥

Idag åkte jag och pappa och vindsurfa :) Pappa har jue köpt egna grejer nu så, de e najs. De gick åt helvete för mig för brädan va mycke smalare än den förra jag surfade på och seglet va mycke större, bommen satt för högt och jaa, det gick alltså dåligt! Gav upp efter typ 10 min kändes det som, det kanske va en halvtimme. Fast de va kul ändå. Har precis ätit tacos, MUMS! ♥ Laddar även upp lite bilder från dagen:



Packa bilen..



Fixa segel osv..



Surfat klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0