Sleepy.

Faan va trött man kan vara då! Fast det är väl inte så konstigt. Gick upp typ kl.6 för jag skulle duscha och sådär. Kom iväg för tidigt, men det är bättre än att komma sent! Eftersom jag inte visste om jag skulle hitta till stället vi skulle mötas vid ville jag vara ute i god tid! Jag gick extremt långsamt från St. Eriksplan och när jag kom fram blev det rätt lagom så :) Hela skolan skulle jue vara i Hagaparken och "lära känna varandra". På förmiddan va de skittråkigt, alla höll sig med sina kompisar och jag och en tjej som gick i min klass stog tsm. Men sen efter lunch så försvann typ hälften så det va bara ettor kvar. Sen hittade vi en tvåa och en trea också och då blev det kul. Då blev det bättre stämning och allt! :) Nu ska jag starta en tvättmaskin och sen käka mellis, är så himla hungrig!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0