Seasons fly.

Faan va dålig jag är att skriva på rätt dag haha! Va i Ellas nya hus igår, mycket fint, mycket fint. Sen kom Toffe, Patrik, Suraj, Mohammed, Daniel och Isa och det va bara så himla skönt att träffa lite "gammalt" folk!! Så jag gick där ifrån med ett stort leende på läpparna :)

Idag va det en ganska chill dag. Började 9.30 med spanskalektion som vi inte ens jobbade på haha. Slutade 14.20 och jag stack direkt till gymmet, kolla alla maskiner men körde mest kondition. Så de va naaajs! Har gjort min kemiläxa nu: poppa popcorn. Det gick inte så bra men aja! :) Imorrn har jag bara 2 lektioner, var av en är mentorstimme där vi ska få vara datorer! :D Lovely. Jaa jag har inte mycket mer att skriva nu. Puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0