Prosit!

Jag hann inte blogga nåt igår eftersom jag va på dans!
Jaa, dagen igår va väl okej. Gjorde typ ingenting på lektionerna. Sen på eftermiddan kom vi till gymmet! Väldigt fräscht och flashigt så det ska bli kul att börja träna där! Och de som jobbar där verkar verkligen seriösa och tycker att det är kul med träning. Sen slutade vi en timme innan jag trodde att vi skulle sluta så jag satte mig utanför Stadsbiblioteket (först gick jag dit från Norrtull!) och skrev lite i min fina kalender som jag köpte i söndags. Sen åkte jag lite tub för att fördriva tiden och sen mötte jag Caz vid Rådhuset och så gick vi till The Voice. Lektionen va kul som vanligt, Jonas är bara så bäst haha. Vi kunde inte riktigt koreografin och han ba "Jag skrattar inte åt er för att ni är dåliga utan jag skrattar för att ni är så gulliga när ni gör fel!" Det ska verkligen bli kul att dansa där varje veckan med honom! Och sen fyllde han faktiskt 27 år igår, Grattis Grattis :) När jag kom hem käkade jag lovely tortellini (stavning) fylld med parmaskinka och gorgonzola-sås på det! Typ min favorit just nu! Sen dusch och mys i soffan med Lea :)<3 "John Tucker Must Die" och popcorn gjorde oss sällskap haha.

Så ska vi ta idag då? Började ganska tidigt. Som tur va så är jag lite smart (joo jag är det ibland också förstår ni) och jag duschade jue igår kväll efter dansen så det är jue onödigt att duscha på morgonen igen! Så jag fick sova i en hanvtimme extra (haha kul för er att veta va?) Fick lite böcker i skolan ock sådär. Sen kommer vi till det tråkiga. Jag är typ sjuk. Ont i halsen och allmänt hängig. Jag skulle jue dansat House idag men det skulle bara göra saken värre så jag ringde och sjukanmälde mig och åkte hem och la mig i sängen och somna ett tag. Skönt!

Imorrn blir det en lång dag, really. Börjar 8.20 med Biologi/Kemi/lab (kommer inte ihåg haha) och sen engelska, kort lunch och sen musik i typ 4 timmar. Visst det är skitkul och man får liksom göra någon praktiskt, men gud va trött jag kommer va på tuben hem imorrn! Nu har jag bara en sak kvar att säga:

Jag saknar KSAB, min gamla klass..

Kommentarer
Postat av: nettan

hej

hoppas du inte har fått svininfluensan bara synd att du missade dansen men du får ta igen det nästa vecka

krya på dej

kram

2009-08-27 @ 09:09:44
Postat av: caz

musik i 4 timmar? :o

fan va lyxigt!

2009-08-27 @ 17:26:57
URL: http://cmhs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0