Paaaaaaain!

Dagen igår va kuul (ofc). Hade house med Suzi, fett grym lärare hon är! Fast faan va man fick ont i låren efter alla övningar. Seeen efter klassen gick vi och käka på Donken igen. När vi kom tillbaka hade alla gått och kört lasergame. Fast mig gjorde de inget för jag va så jävla trött ändå, och ont typ överallt? Fast de va film och sådär så idag va de inte lika segt. Sen hade vi street med Mario. De gick ganska bra, men jag har svårt att hänga med i hans tempo. Hade jag dansat i typ 1 år eller mer skulle han nog va skitbra lärare. Fast de gick bra ändå, hängde med efter ett tag :)

Ska nog gå upp och äta nu och packa i ordning, ska till Skäris och köpa bättre väska för jag f¨r så himla ont i axeln av att bära den andra. Dessutom är det bra om jag har en egen och inte lånar pappas hela tiden ;) Well, it's time to go! ♥

Vill bara säga att jag nog aldrig haft så mycket träningsvärk på ställen jag inte visste att man kunde ha träningsvärk på! Och såklart massa träningsvärk på vanliga ställen också, typ lår, vader, rumpa haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0