My plan.

Jag fick nåt jag-ska-vara-duktig-ryck nu i eftermiddags och kom fram lite mål, förutom skolan, som jag ska klara av den här terminen!



Jag vet inte om det syns så mycket, haha javet jag är sämst på PS, but anyway..

Prio 1, som jag måste jobba mest med.. : Bättre hållning! Pappa har tjatat länge men nu inser jag själv också att min hållning suger. Såå, det måste jag verkligen jobba med!

Sen ett ganska enkelt mål som jag börjat med redan nu, minst en frukt om dagen! Dels behöver jag vitaminerna och sådär och sen får jag upp ämnesomsättningen om jag äter mellanmål. Dessutom behöver jag inte äta så stora mål typ vid lunch och middag.

Min stora (mat)last är nog att jag verkligen älskar läsk. Coca cola är typ det godaste finns att dricka! Men, jag ska inte dricka så mycket läsk! Jag kommer sikta på att bara dricka läsk på helger och speciella tillfällen, typ födelsedagar osv.

Sen för att få enklare att dansa måste jag jobba upp konditionen! Jag ska försöka att springa minst en gång i veckan, antingen ute eller på gymmet. Jag måste, annars kommer dansen aldrig gå bra!

I samma kategori som ovan, träning. Jag måste få mer muskler. Mest benen, magen, ryggen. Eller egentligen hela kroppen. Men jag ska inte bara pumpa upp musklerna utan jobba upp både starka och uthålliga muskler! Och det kommer jag såklart försöka göra på gymmet. När man får gymkort från skolan så ska man jue såklart utnyttja det!

Well, det är mina mål för den här terminen. Man får jue hoppas att det går bra! Haha lite ironiskt.. Har precis skrivit det här och nu ska jag äta bulle mohaha! Men man måste jue njuta lite, det är jue inte banting jag ska börja med!
Bye for now. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0