Move along.

Första dagen på gymnasiet kändes skitbra! Jag har valt rätt, verkligen! Även fast vi inte liksom gjort mycket, bara gått igenom lite grejer så känner jag att det är rätt. Det kommer bli tufft men det hade jag räknat med. Fast faan va skönt det är att äntligen börja, hade skitsvårt att sova igår för att jag va så nervös!

Idag kommer myyycket folk. Eller ja, farfar och Katharina kommer, det är liksom typ våra enda gäster, sen kommer Björn och Becca också. Och bror och den andra (det känns liiiite omoget att kalla dom elaka saker, jag närmar mig bara deras nivå då). Farfar och Katharina kommer säkert vara jättenyfikna på gymnasiet hihi. Det va så kul när jag kom hem, Lea va så nyfiken så jag trodde att hon skulle dö av nyfikenhet eller nåt hahaha. Fast det är jue kul att folk är intresserade iaf :) Nu ska jag slappa i soffan och kolla Top Model! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0