It's what you make of what you got.

Imorrn hände inte så mycket. Mormor kom hit och Lea skulle fixa lite grejer till henne. Sen kom Ivo och Christina också för dom skulle hämta mormor men stannade på en fika. Seen lagade jag mat till pappa :) Jag har märkt att när jag hjälper till att laga mat känner jag mig inte lika hungrig, det är väl för att jag vet ungefär hur länge det tar för maten att bli klar eller nåt. Det hände inte mycket mer under kvällen mer än att jag och Lea kollade på två nya filmer, dansfilmer igen hihi. Först blev det You Got Served:



Den va faktiskt helt okej. Stroyn va bra, dansscenerna va coola men ibland jobbigt filmade. Men överhuvudtaget gillade jag den!

Sen såg vi Stomp The Yard:



Den typ sög. Dansscenerna va skitjobbiga att kolla på, och det är jue en dansfilm, det är huvudgrejen! Dom typ mixade farten, ibland va det dubbetl så fort, sen va det slow motion och sen fort, sen vanligt. Man blev helt knäpp av att titta på det! Sen va storyn ganska.. hmm.. mesig? Jag fattar inte det där med stepping, det kanske är därför. Asså jag tycker det är coolt med folk som steppar, men det här va nåt annat. Nåt som påminde lite om typ militärer. Konstig va den, och dålig!

Idag händer inte mycket, ska städa. Nu ska jag nog gå upp och äta frukort för det här jag inte gjort än!
Och sen imorrn.. Då börjar The Voice Streetdance School Summer Camp! Åh jag har längtat typ hela sommarn efter det här. Hoppas det blir kul, det tror jag också. Nu ska jag käka, see you soon :) ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0