Gårdagen.

Oj jag kom på att jag inte hade bloggat nåt igår! Nu får vi ta en liten resumé:
Mys med Jonte i soffan på förmiddan. Sen framåt två åkte vi till Sven och tvättade och firade Malin som fyllt 17år, Grattis Grattis! Vi åt mat och tårta och bullar och allt. Sen fick jag skjuts till Nellie. Vi skulle ha tjejkväll ett par stycken i klassen. Skitkul blev det! Det kändes som att man känt dom skitlänge, men vi har inte ens känt varandra i 2 veckor! Det är helt sjukt.. Men det är jue kul :) Pappa och Lea kom och hämta mig strax efter 12 så det blev inte så jättesent, ganska skönt faktiskt, jag v ganska trött.

Idag ska jag nog träffa Ella. Kolla på hennes hus och sådär. Kanske träffa lite grabbar från gamla klassen sen också, men vi får se :) Nu ska jag nog gå och duscha, eller bara sitta i soffan. See ya ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0