Day 3 is comin' up!

Vaknade för ett tag sen. HEEELT DÖD i hela kroppen! Har skitont i ryggen (don't know why) och skitont i knät efter att ta slagit i det 1000 gånger på street koreografin. Iaf, dagen igår va också kul! House blir bara mer och mer tilltalande, det är så kuuul. Sen gick vi och käka på älskade donken, Najs med stort N! Sen va det skiiitsegt mellan innan street skulle börja. Men på slutet va de fett kul för Jonas skulle utmana Daniel i ett fightingspel, och båda va fett inne i spelet hahah. Jonas skrek som faan och Daniel satt bara. Hahaha men sen blev det tråkigt igen innan nästa. Vi bytte till den lättare varianten och den va sååå mycket bättre! Man kunde koreografin ganska snabbt och sen kunde man liksom jobba på att den skulle se snygg ut också, typ stäcka ut armarna osv. Fast som sagt, knät fick betala, är skitöm precis under knäskålen för man går ner på det i det första steget i koreografin. Men aja, det får man lida med! Idag ska vi iaf spela laserdoom emellan lektionerna så de blir nog najs. Eller jag vet inte, jag har aldrig spelat de! :o Fast man behöver inte sitta och vänta iaf. Nu ska jag gå och käka för jag ska dra om typ en timme. See ya! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0