August the 18th.

Gick upp ganska tidigt, men hade ingen lust att skriva nåt då. Så, dagens planer: Slappa hela dan och absolut inte göra nånting! Många tänker ah jag måste göra nåt, skolan börjar snart! Men jag är lite tvärt om.. För egentligen, man kan alltid träffa folk, göra saker efter skolan. Right? Men ligga hemma en hel dag och inte göra nånting, det går inte ;) Ni måste erkänna att jag har rätt, även om ni kanske inte tänker så haha. Har redan kollat på film och ska tönta mig med The Sims snart mohahaha!

Så.. Imorrn är dagen då allvaret börjar. Eller jaa, imorrn kommer vi bara gå i skolan 2 timmar och typ delas in i klasser och sånt där, but anyway. Då har man börjat på allvaret (så kan man kanske inte säga, men ni fattar kanske hur jag menar?). Fast det ska bli jäkligt kul, som jag skrivit i varje inlägg senaste veckan haha. Men kom igen, jag börjar gymnasiet ffs! Fast det är imorrn så nu ska jag njuta av ledigheten! ♥


Me and cuz summer 09.
Look at this photograph. Everytime I do it makes me laugh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0