August the 12th.

Det blev inget inlägg igår kväll. Tiffen hade gjort illa benet så jag fick vara kattvakt medan Lea hämtade grejer på jobbet. So that's why.
Lilla älsklingen ♥



Aja, åkte in till skolan igår iaf. Gick  rätt mycket. Först är det drygt en kilometer (första delen är bara uppförsbackar..) från bussen, sen gick jag runt skolan och tillbaka typ, fast tog gröna tuben från fridhemsplan. Käka på BK vid Sergels Torg. Sen gick jag lite på Drottninggatan fram till Lea ringde och då åkte jag hem. Passade katter hela kvällen, hjälpte till att laga mat. Jaa det var min dag! Och idag har jag inte planerat nånting! Det känns skitsjukt! Förra veckan gjorde jag nåt liksom morgon till kväll. Nu har jag typ inget att göra! Men jag tror jag vet vad jag kommer kunna fördriva tiden med.. The Sims3! :D Haha tönt jag är xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0