Anneli Avocado.

Den första riktiga skoldagen va verkligen inte nån norlam dag. Vi skulle leka på varje lektion. Jag ville nästan liksom ha nåt att göra. Jag lovar, jag pluggar hellre! Men nej, vi ska leka som 6åringar.. Fast jag har lärt mig alla namn nu (eftersom vi för det mesta lekte namnlekar, men jag kunde dom iof redan efter första leken..). Satt ute och åt med några från klassen, fast maten va vidrig! Hade köpt en sallad med kyckling och fetaost. Jag kan säga att jag åt bara kycklingen och fetaosten, för salladen gick inte att äta! Den va besk och bara jätteäcklig! Ska aldrig äta där mer! Så min dag har varit, jaa sådär.. Ska bara softa ikväll för jag är ganska trött, har liksom inte vant mig än.. Så imorrn blir det en lååång dag.. Börjar kvart i nio, alltså måste jag gå hemifrån typ kvart i åtta. Sen tror jag att vi har idrott på eftermiddan, sen en timme efter det är det street med Jonas! Skitkul såklart men shit va trött jag kommer va på tunnelbanan hem sen! Hur har er första/första dagar i skolan varit? ♥

Ps. i en av lekarna skulle man säga sitt namn och sen en sak som började på samma bokstav som i namnet, alltså Anneli Avocado, därav rubriken. Hoppas jag inte kommer förknippas med avocado närmaste veckorna bara.. Jag tyckte avocado lät bättre än apa.



Crappy bild, I know.. Men såhär såg jag ut idag:
Jeans Cheap Monday
Linne H&M
Munkis H&M (killavdelningen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0