Valborg!

Well, jag är jättedålig på det här. Men datorn har strulat lite så jag har inte haft möjlighet att blogga direkt. Men ska jag jag det :)

Veckan har varit chill, har inte fått så mycket gjort i skolan men det är najs ändå. Skitbra väder och grejer :D Fast Anneli har inte mått på topp (ja jag skriver om mig själv i 3:e person..) men det hoppas jag ska gå över!

Giget i Skäris gick braaa. Fast det va lite jobbigt att först uppträda efter ett par duktiga tjejer, sen innan en grymm (kan inte beskriva med ord hur duktiga dom va!) dansgrupp. Men det gör inget :) Umgicks lite med Karkki och så i helgen också, riktigt trevligt :) Sen i måndags var det sista lektionen på dansen.. Ganska tråkigt, speciellt eftersom Gabbe kommer sluta. Han va verkligen en grym lärare (har inte mycket att jämföra med men) och jag kände att jag utvecklades. Men jag kommer inte sluta dansa.. Lea frågade förra veckan om jag vill gå på The Voice Streetdance School Summer
Camp, KLART JAG VILL DET! :D Och om jag tycker det är bra kanske jag börjar gå klasser där :D Men man kan inte anmäla sig än, så jag vet inte om jag kommer komma med, men hoppas, för hur kul vore inte det? :)

Nu är jag väldigt hungrig och ska fråga Lea om hon kan göra i ordning mat :) Idag är det Valborg och jag ska ner till brasan i Vårberg och träffa Karkki och några till. Det kommer bli najs, om dom andra inte drar för att sitta och kröka direkt.. För det skulle va tråkigt. För jag tycker det är ganska sjukt att vissa tycker att dom behöver dricka alkohol för att ha kul. Jag dricker inte, jag kan ha jävligt kul ändå :D Men det är deras val, aja nog om det. Nu ska jag sluta skriva.
P.s. Anneli är brunett igen. Och håret är kortare. Och 2 hål till i vänsta örat blev det (det gör verkligen ont!). Bild kommer kanske senare :) Ha en trevlig kväll och kröka inte för mycket om du planerar att göra det :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0