Follow Me

Oj oj oj, gud va långsam jag är! Jag förstår inte hur folk hinner blogga, och skriva flera inlägg onm dagen :O
Men ja, vad har hänt under veckan då? I måndags va jag hos karkki och lekte med barn och sen gick vi ut med lite folk, skoj skoj :) I tisdags va det skola igen (bajstråkigt) och sen va jag på Abra med Gabbe som jobbade, det va väldigt trevligt, men pannkakstricks och allt haha. Sen va jag me karkki igen på onsdagen och jaa (kommer inte ihåg vad som hände, förlåt). Torsdag va pluggdag och sen i fredags kom Ivo hem och lagade värsta middagen :D:D Svinigt gott! Sen ut me friends (lovelove). Igår var det gårdsstädning som gällde, ganska tråkigt i början men sen kom karkki och räddade min dag :) Vi slöa i soffan och sen i skäris och sen hem till henne och käka och sen ut igen :) Sova hos karkki och idag gjorde hon sig i ordning för resan till Manchester. Så hon kommer va borta nu, kommer sakna dig :'( <3

Imorrn är de skolan som gäller, bajstråkigt, speciellt utan karkki men det kanske leder till att jag blir bättre kompisar med andra? Man får jue se det från den ljusa sidan :) Anyway nu ska jag sluta skriva. Jag ska försöka förbättra mig på bloggen, men jag kan inte lova nåt..

Puss och Kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0