What's a man to do?

Dagen kändes konstig. På morgonen var det ingen som frågade om vi skulle mötas. Jag va ensam innan skolan. Det kändes extremt konstigt. Det är ganska bra och se hur mycket men är "beroende" av folk. Saknar min ängel <3

Iaf, pluggade faktiskt ganska bra idag, hann med mycket i kursen och det är bra för jag ligger efter -,- men jag måste kämpa nu sista veckorna om jag vill behålla min plats på Mikael Elias.. Kämpa kämpa! (även fast jag verkligen inte orkar). Efter skolan hade jag ph sen stack jag me Ella, Issa och Öze till Heron eftersom Flo Rida skulle va där idag, men jag stack innan han kom eftersom jag skulle på dans, efter 2 missade lektioner (!) Lea och pappa följde me och titta eftersom Lea inte kan komma i helgen. Lektionen gick väl bra men de va tråkigt att Gabbe va sjuk för då blir man inte lika peppad. Men det är fortfarande kul, och stort beröm till Gabbe som åkte bara för vår lektion! Aja hoppas det går bra i helgen. Inte lika nervös som förra gången, men mer peppad! Nu känns det som att jag kan allt, nu ska jag ge järnet och bara ha skitkul! Efter att vi fått sluta tidigare gick jag och käka med föräldrarna och hade allmänt trevligt. Sen hem och plugga kurs, det går framåt med fortfarande svårt. SO är inte mitt starkaste ämne.. Men som sagt, jag måste kämpa!

Ja jag stör mig extremt mycket. Och det är mycket nu, men jag tänker inte låta mig själv att gråta. Jag orkar inte det längre.


Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0