Pump it up!

Well, idag är det påskafton. Haha i vår familj tar vi det inte på så stort allvar direkt men påskmiddag ska de va iaf :) Och då kommer även Sven och Malin hit, kul att träffa dom lite :D Annars då? Systrarna Ericsson kommer hem idag :D:D Jaa det mesta känns positivt idag, fortsätt så Anneli!

Har youtubat (haha nytt ord kanske? :P) på massa dans, så jävla coolt. Och jag ska lära mig att glida, jag ska. Jag tränar hela tiden typ haha och lär min bror också ;) Men för att komma fram till det jag skulle säga från början, låten är grym och koreografin och allt, så jävla underbart. Tycker ni inte? Man kunde tyvärr inte lägga in videon men kolla in Ciara-Like a boy, så jävla grym!!

Nu ska jag göra mig i ordning lite, har ni sett vilket underbart väder det är idag? :O Love it :D

Kommentarer
Postat av: Isabella

Din bror: Conny eller Björn? x)

2009-04-22 @ 02:56:59
URL: http://slowlyfadingaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0