Ny design, ny start?

Nu har jag som sagt tagit en liten paus från bloggen, men nu ska jag försöka hänga med och göra uppdateringar så ofta jag kan :) Jag är inte världens bästa på det, men jag försöker jue iaf, det är väl alltid nåt?

Såå vad har hänt i livet sen sist då? Hmm.. Mycket känslor kan jag bara säga. Både positiva och negativa. Det är så dumt, för man kommer oftast bara på de negativa, fast man egentligen har mått bra också.. Aja, saken är den att jag vet inte riktigt vad som händer just nu. Faktiskt. Ingen blir förvånad va? Men jag försöker fokusera mer och mer, och det hjälper lite, genom att "ta bort" alla onödiga tankar. Skitsvårt att förklara men jaa, jag mår lite bättre nu iaf efter bloggpausen :) Har saknat det här lite.. (a)

Today, jaa då va jag och chilla med Gabbe i stan. Han visade mig runt lite eftersom jag har noll koll på stan haha. Först gick vi från T-centralen till Slussen, sen till Medborgarplatsen och sen till Tanto. Det slutade med att vi gick från Tanto till Mälarhöjden, de tog ett tag men va faan de va trevligt :) Och man fick jue lite motion också haha ;) Och när vi satt och snacka började jag plötsigt tänka om. Jag brukar va en sån person som tänker mycket negativt i livet. Jag fokuserar på det dåliga. Men det ska det bli ändring på! Tänk hur många minuter, timmar, dagar, veckor (?), år (?!) som jag tänkt på allt som jag tyckt varit hemskt i livet. Visserligen måste man ta sig tid och tänka lite på det också, men så mycket som jag brukar göra, that's too much. Så nu, nu blir det massa positiva tankar! Nu ska jag sitta lite till vid datorn innan jag går och lägger mig, mamma skulle väcka mig imorrn så ;) Hoppas ni haft en bra dag i det underbara vädret, för det har jag! :D



Du är mitt allt. Tack för att du finns hjärtat <33

Kommentarer
Postat av: gabbe

Det var fan skitkul! Måste göras oftare :D Jag fick så mkt energi, mer energi än trötthet av att gå hela den vägen haha :D

2009-04-11 @ 20:07:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0