Jag läser inte, jag kollar bara vad det står.

Jag mobbar mig själv!! (rubriken, jag råkade uttrycka mig lite fel förra veckan) Anneli har extremt ont i huvudet och är skithungrig. Så det kommer nog inte bli något långt inlägg.

Skolan va kul (?!?!?!). Alltså inte skolarbetet utan allt som hände runt om haha. Har börjat få kontakt med killarna igen och det är skönt med tanke på att det inte är så många veckor kvar. Hann med mycket i skolan också, hade inte bara roligt. Det är skönt eftersom jag ligger efter i typ allt. Jag kommer nog inte komma i kapp men jag kommer iaf inte efter mer, och det är jue bra!

På idrotten körde vi typ flaggfotboll. Det va kallt som in i helvete eftersom vi va ute, och det blåste som faan! Men det blev mycket skatt och jag sprang extra eftersom jag frös och det är jue bra för mig (alltså att jag springer). Sen chilla vi lite efter, mer skratt. Och sen gick vi hem, och nu sitter jag här. Och som sagt, har fett ont i huvudet, jag får det när det blåser mycket. Hoppas det går över eftersom jag måste plugga lite svenska och sen kurs. Som jag sa igår: KÄMPA!

Gud va positiv jag har blivit sista tiden.. Jag har nästan alltid varit en negativ person, som klagar på det mesta och bara är allmänt sur över allt. Det har försvunnit nu, och det är skönt. Jag behöver inte slösa energi längre på att tänka negativt. Jag blir jue bara peppad och får mer energi av att vara positiv nu. Skönt som faan! Får se om det blir något inlägg efter jag pluggat, kanske kanske inte ;)

En grej till, saknar dig Karkki som in i helvete!! <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0