Fuck what I said, it don't mean shit now.

Hann inte skriva något igår för jag va hos Mattias. Men ja för att sammanfatta gårdagen: skola. NP i matte gick bra, bild va soft. Efter skolan köpte Ella skor, sen drog vi till Zinken och hämta min mobil. Sen till Ella, käka och sen till Matte. Tack Matte, Ella och Camilo för en kul kväll :) Och pappa är så snäll så han kapa mig inte även om jag va sen hem :) <3

Dagen började inte på bästa sätt. Va redan lite på dåligt humör eftersom det är mamma-helg. När jag kommer till skolan är det temadag, hamnade i skitgrupp och jag fick inte byta så jag skolkade tyå hela dan med Ella och Issa. Fett najs väder det va idag! :D Sen fick vi sluta typ en timme tidigare så vi låg ute på skolgården och solade haha. Sen följa Ella hem och sen hem till mamma där jag börjat fixa min ipod (tog bort ALLT, ville börja om). Jaa det är väl typ det jag gjort idag. Men sen får man jue inte glömma, Karkki är äntligen hemma <3

Imorrn är det show i Skäris som gäller. Är så jäkla taggad! Jag har verkligen längtat efter det här. Älskar verkligen att dansa. Och att se publiken, då blir jag nervös, men jag blir mer peppad. Och eftersom jag uppträtt en gång förut känns det inte lika nervöst, men ändå. Nu jäklar ska jag köra! Ni som vill får komma och titta :)

Ett problem jag alltid haft är att jag jämt ska jämföra mig med andra. Jag kommer ihåg när jag va mindre, att jag fick skitbra resultat på ett prov. Alla va verkligen jätteimpade. Men jag va missnöjd, för det va en tjej som hade lite bättre än mig, som alla var mer impade på. Och samma sak nu. Alla andra är mycket snyggare, smartare, duktigare, coolare etc. jag kan fortsätta i all oändlighet. Hur mycket jag än försöker så kan jag inte sluta. Men jag vill sluta. För jag känner mig nästan aldrig nöjd med mig själv. "Ditt hår är snyggt idag" Mitt svar: "Alla andra har snyggare" Jaa ni fattar säkert. Jag tro att fler känner igen sig. Hoppas att jag på nåt sätt "växer ur" det tänket och börja känna mig nöjd med mig själv!

Det var allt från mig! Ha det göööött!

Kommentarer
Postat av: Isabella

Tänk såhär istället om du håller på att jämföra med folk: "Jag är åtminstone snyggare än den tjejen." Tänk även på att sjukt snygga tjejer kan dra till sig trubbel och det är inte alltid så kul.



Vet du egentligen hur många som säger "Anneli har ett sött ansikte"? Väldigt många är det i alla fall. Plus att det är insidan som räknar, glöm aldrig det! Så du är fin på ut- och insidan :)

2009-04-28 @ 21:07:28
URL: http://slowlyfadingaway.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Jag kanske inte vill att folk ska tycka att jag är "söt". Och hur många räknar du som många? Och det hjälper väl inte mig för jag har aldrig hört det"



Vad vill du att dom ska tycka då? Det är så många jag har hört att jag har tappat räkningen? När jag har pratat om dig för andra som har träffat dig så säger dom att du är söt. Du har visst hört det, men stänger du bara av öronen? Vill du inte höra det? Men varför klagar du då på att alla andra är snyggare?

2009-05-03 @ 22:04:31
URL: http://slowlyfadingaway.blogg.se/
Postat av: Ella

hahah jag kommer ihåg det xd hahah läste bara "När jag kommer till skolan är det temadag, hamnade i skitgrupp och jag fick inte byta så jag skolkade tyå hela dan med Ella och Issa." och började garva!!1 xd hahah så jävla kul =D=D =( men sån saknad =( <33

2009-11-24 @ 22:12:44
URL: http://http://electrobitch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0