Angels

Dagen har verkligen varit fullspäckad med lektioner, någor jag inte är van vid! Men det gick bra, jag fick äntligen engelskan redovisad! Aja nog om skolan. Blev lite emo efter lunch men men. Jag blev lite piggare efter Ella bett Matte att bjuda mig på mat, tack igen Matte! Sen stack Matte och jag och Ella kolla badbyxor och sådär, sen stack hon till dansen och jag stack hem till pappa. Vi spela lite haha och sen har jag faktiskt gjort lite matte och svenska (stolt!). Så nu kan jag med gott samvete sitta vid datorn och bara slappa tills det är Grey's, love it!

Det finns enligt mig två typer av personer (om man tänker såhär): personer som ger energi och personer som tar energi. Jag har kompisar av båda sorterna, och man märker lätt skillnad. Det är så skönt att kunna umgås med folk som man bara blir piggare och gladre av! Jag försöker nu "gallra ut" vilka som ger och tar energi i min omgivning och försöka umgås mer med dom som ger energi och lite mindre med dom som tar energi. Men inte sluta umgås helt, för det måste finnas en balans, dessutom ör även dom underbara människor! Jag har fått höra att jag ska tänka på det för ett tag sen, men det är inte förrens nu jag har tänkt på det på riktigt.

Aja nu ska jag lyssna lite mer på musik och sådär och så får ni ha det bra! Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0