Stress?

Nu har vi suttit hela kvällen och kollar gymnasium, program och inriktningar och allt vad de är. Faan va stressad man blir när de kommer hem papper där det står: Gymnasievalet är ett av det viktigaste valen i ditt liv. Skämtar dom eller?! Sådär kan man bara inte göra! Tror dom inte att man är lagom stressad eller?! Men vi har kollat jag vet vad jag vill: Jag ska läsa natur, jag går inte med på annat. Så vi har kollat vilka skolor det finns (typ 19038750st) som är bra och så. Jag har slutat kolla men både pappa och Lea kollar fortfarande. Dom kommer nog bli mer engagerade än jag faan :P Men de kan jue vara bra också, så jag kan koncentrera mig på att få mina poäng så jag kan komma in där jag vill. Dom skolorna jag "valt" har jue ganska hög intagningspoäng..

Aja, idag då. Jag pluggade faktiskt bra, de jag inte brukar göra. Sen hade jag svenska och pratade rätt mycke, de brukar jag inte heller göra :) Sen kom jag lite sent till föreläsningen om industriella revolutionen, vilket jag inte heller brukar göra. Sen gick jag på matte och jobbade med problemlösning och klararde de rätt bra, vilket det inte heller brukar göra :D Ingenting brukade alltså va som de brukar :P Sen tröstade jag Ella lite som inte mådde så bra <3 Pratade även med Vladimir lite.. Att jag och Sandra inte sammarbetar så bra efter allt som hänt.. Han lovade att han skulle undvika att låta oss jobba ihop så mycke. De är inte oundvilkigt, men han skulle försöka :) Tack Vladimir! Verkligen, för jag tänker inte låta henne sabba mitt mattebetyg för att jag inte kan sammarbeta med henne, eller om det är tvärtom, så verkade de nästan vara idag. Don't bother, don't care! Sen träffade jag Sara, Michelle och några till, trevligt trevligt :) Sen åkte jag hem och pratade lite med family och sen har jag som sagt suttit och kollat inför gymnasievalet. Faan va rädd jag är, jag vill, men jag är rädd. Det är läskigt, men det kommer va skönt att börja om på nytt. En annan sak som jag är väldigt rädd för, det är att jag kommer glida ifrån folk.. Det är jue många som gör de.. Jag vill inte! Låt mig inte glida ifrån er som jag står så nära nu <3
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0