Sluta bit! Nej jag vill inte..

Dagen började med att man kom till skolan och man behandlas som nåt jävla dagisbarn: vi har fått bestämda platser i klassrummet :O Asså både jag och Ella va förbannade, så de va jue inte världens bästa start på dagen kanske.. Pluggade, gjorde klart allt i kursen i NO, yes :D Träffade Mohammed på lunchen och sådär. Sen pluggade jag lite till och sen åkte jag hem till Ella en stund :) Sen åkte vi och träffade Sara, Mohammed, Rebecca och sen träffade vi Christoffer G också. Sen kom Redda, Adde, Suraj och Patrik också. Vi gjorde inget speciellt, vi umgicks mest, VÄLDIGT TREVLIGT! :D Sen åkte jag hem tsm med Sara och sen gick jag och tog ett varv runt spåret. Faan va skönt att springa, har inte gjort de på ett tag :) Imorrn e de bildpresentation i skolan, vill inte.. Men ja, har väl inget val.. Ska sluta nu.
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0