Skitdag.. eller nåt :)

Idag har jag faktiskt pluggat lite i skolan haha :P Redovisade lite svenska, sen mådde jag inte så bra, men pallade inte gå hem. Så jag och Ella gick tidigare till lunchen hihi ^^ Träffade Sara som hade gått hem från skolan och sen tillbaka till skolan och utvärdering och sånt shit. Sen följde jag me Ella och shoppade lite med hennes mamma. Sen drog jag hem, käkade, ut igen och träffade Sara och några till osv.. Sen drog jag hem till Ella, och här sitter jag nu. Jag ska alltså sova här :P Jaa har ingen aning om vad jag ska göra i helgen men.. Ska nog försöka va lite social med Ella här (a)
Puss <3

Finns här för dig, säg bara till <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0