Rädsla och smärta.

Jag har ont i hela kroppen, ögonen svider och halsen värker. Nej jag är inte sjuk, jag har bara haft idrott -,- Iaf, idag va Ella sjuk, krya på dig<3 Så jag va mest med Karkki, Robin och Camilo. Pluggade rätt bra idag också, eller jaa jag hjälpte både Karkki och Anette (a) De va typ inga i skolan idag, iaf i vårt klassrum :O Hade idrott också med Maria (hahaha!). Hon va typ sämst men jaa, säg inte de högt, det är jue ändå hon som sätter mitt NO betyg (a) Sen drig jag hemåt och duschade och här sitter jag nu. Jag vet inte vart det gör mest ont, men just nu är det nog ryggen.. Ska skriva en bokanalys sen.. Kul.. Men jaa, det måste göras och sen måste jag läsa en till bok :O Och skriva en till analys :O Omg, svenska suger..

Jag vill kunna säga att jag inte bryr mig ett skit längre. Och tala sanning.
Inte ljuga som jag gör nu.
Jag vill kunna titta och inte känna.
Inte få en klump i magen.
Jag vill kunna säga att jag gjorde helt rätt, kunde inte gjort bättre.
Inte som tveka som jag gör nu.
Jag vill kunna göra vad jag vill.
Inte bry mig om vad du ska tycka.
Jag vill kunna se dig i ögonen, och hålla den kvar.
Inte vika bort den som jag gör nu.
För jag är för rädd. För rädd för vad du ska göra. Vika bort den och visa att du är svagare? Hålla kvar den och hoppas att jag ska vika bort min för att visa att du är starkare? Jag vet inte. Och att inte veta gör mig rädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0