Jason med Sara va underbart!

Igår vad det som sagt Jason Mraz med Sara. Först åkte jag hem till henne och käkade och chillade lite innan vi åkte iväg till Fryshuset. Vi kom dit vid insläppet och fick ganska bra platser och behövde bara köa i typ 20 min, så man behövde inte sova över haha! Men iaf, förbandet va nån tjej som hette Ingrid (Sara och jag dooog av garv xD) hon va väl sådär, inte bra och inte dålig. Hon stog där i typ 40 min och sen va de paus i 20 min och man höll på att dö av värmen. Men de va faan värt de för sen kom Jason äntligen upp på scen. De va så underbart! Jag kunde inte sluta le när han kommit upp. Och att jag va där med Sara gjorde jue det hela mycke bättre :D Skönt att det fick dig på andra tankar älskling <3 Haha alla sjöng med i typ alla låtar, speciellt på I'm Yours. Säger bara KÄRLEK! Sen när det va slut bjöd Sara mig på en cola och sen gick vi ut till pappas bil och han skjutsade Sara till hennes gudson och sen åkte vi hem. Och jag säger bara till er som ska på konsert nån gång: GÅ ALDRIG I CONVERSE! Sen va jag så trött att jag satt och pratade lite med pappa och Lea och sen gick jag och la mig. Idag har jag inga planer direkt ;) Nu vill pappa att jag ska hjälpa till med frukosten så jag får väl göra de :P
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0