Jason med älskling idag <3

Haha jag glömde visst att skriva igår, eller rättare sagt jag orkade bara inte. Igår hade vi då orientering. Det gick skitdåligt, efter 20 min hade jag inte hittat en enda kontroll och va väldigt nära på att gå tillbaka och ge upp. Men sen kom Camilo :D Han typ hittade alla kontroller åt mig (a) men jag sprang ändå med :P De va bara en som jag (eller vi) inte hittade och jag va 10 min sen.. Men jaaa, sen åkte jag hem. Satt hemma resten av dagen och varvade med att sitta vid datorn och titta på TV. Gud vilket kul liv jag har då.. Idag kommer Sven hit, och sen ska jag och Sara på Jason :D Sen kommer jag förmodligen åka och sova hos pappa efter och sen stanna där, liksom vad är det för mening att åka till mamma igen när man ska hem samma kväll? Men ja, jag har inte ringt och frågat pappa än, men ska väl göra det senare idag ;) Faan va kul det kommer bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0