Jag orkar inte se dina mörka ögon heller.

Hade som sagt idrottsdag idag. Min planering var att försöka springa hela vägen, men de gick inte. Efter typ 4 min fick jag ont i knät så jag gick ganska snabbt med Karkki och Camilo :) Klarade mig runt på typ t timme, och är faktisk ganska stolt för de :) Sen käkade jag och åkte hem med Ella, Camilo och Karkki. Jag och Karkki bestämde oss för att va ute idag :) Så vi åkte hem till henne, åt typ kladdkaks-muffins som Kattis hade bakat och sen drog vi till mig och tittade på katterna. Sen gick vi ut till parken i Vårberg och satt där, åt glass och sen gick jag hem. Sitter och smsar med Sara <3 Mina inlägg känns verkligen tråkiga och opersonliga, så ska göra ett försök att ändra på de :)

Att se dig.
Så annorlunda. Se så glad ut.
Det gör mig ledsen.
Att veta att du klarar det bra utan mig. Det är svårt.
Jag klarar mig utan dig, jag är nog gladare utan dig.
Men att se är du känner detsamma, det svider.
Att se dina mörka ögon gör mig svag.
Att se ditt underbara leende som jag alltid tyckt om får hjärtat att slå snabbare.
För jag vet att du för alltid är borta.
Det är nog bäst, men det får mig att känna mig smått hopplös.
För jag vill så gärna, men det kommer aldrig gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0