Jag orkar inte lyssna på din röst längre.

Dagen har varit jobbig. Jag känner inte att jag har nån ork. Allt skiter sig. De är iaf så de känns just nu. Störande objekt i skolan gör jue allt svårare.. Som tur är finns det även människor som får mig att skratta då och då osv, tack <3 Utan er hade jag inte ens haft ork att gå till skolan. Idag har jag knappt pluggat nånting, för jag har inte orkat, har inte haft någon lust. Träffade Sara en stund efter lunchen också, skönt som bara den! Sen hade jag PH på eftermiddan också, ingen favorit direkt. Sen va jag kvar i Skäris en stund med Ella, shoppade lite idag igen (a). Jag gör oftast det när jag är lite halvdeppig.. tyvärr.. det börjar liksom bli lite dyrt nu.. Men sen gick jag hem iaf, satt i mitt rum ett tag, skönt att vara ensam. Sen har jag suttit och lyssnat hur pappa och Lea tjatar på Conny att sluta slåss hela middan.. Efter typ en timme fick jag äntligen säga nåt om hur min dag har varit. Aja, imorrn är det Kunskapsjoggen med Botkyrka i Tumba, springa 6km.. Pappa tror att jag kommer orka, men jag vet inte, jag får se. Ska sluta nu.
Puss <3 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0