Jag är tydligen trög idag :D

Dagen har inte varit så bra för min del. Vaknar med en klump i magen, inte någon bra start på dagen direkt.. Smsade lite med Sara, och de blir jue alltid bättre :) Kom till skolan och så, blev jue inte bättre.. Ibland kändes det som att jag skulle svimma.. Aja, överlevde alla lektioner och sånt, sen va de idrott.. Tänk er att spela brännboll på konstgräs när de regnar.. Allt var en mardröm.. NI som vet ni vet <3 Sara kom dit :D Faan va underbart att träffa henne, hon som vet om allt <3 Vi gick tillsammans till Skäris och sen skulle jag till mamma och fira Jonte som fyllde 5 år idag :D Fikade där och sen åkte jag hem.
Som sagt, dagen har varit skit.. Nästan hela tiden iaf.. Det var så oväntat. Från ingenstans kom allt tillbaka. Jag pratar med personen som jag står allra närmast just nu, och de känns mycket bättre, för du vet vad det handlar om <3 Nu gäller det bara för mig att inse det jag måste inse.. Som är ett av det svåraste i mitt liv.. Men tack för allt stöd älskling, du är guld värd <3<3 

En katt som spinner är det bästa ljud som finns när man mår såhär


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0