Grattis till Ilike som blir 17 år idag!

Hej igen :) Igår va jag ute men Sara och folk, trevligt värre :) Idag hade vi skolfoto. De gick väl bra (?) Alla säger att min porträttbild blev jättebra men jag vet inte.. De roligatse va jue när vi skulle göra i ordning oss för spexet.. haha.. Killarna blir tjejer och tjejer blir killar.. Okey, de va bara 4 killar som vågade vara med men, de va jävligt kul xD De va Robin, Redda, Karim och Camilo. Haha, vi sminkade dom och allting.. haha faan va kul de va, och bilden blev skitbra ;) Iaf sen redovisade jag eng och fick hoppa över några steg, yes yes :D Sen va de ph och sånt shit, gjorde en jävligt bra planering, frågan är bara om jag kan hålla den.. Sara kom förbi skolan också :) Aja, träffade mamma och Jonte en snabbis också. Annars har jag nog inte gjort mycke mer. Ska väl plugga lite och så, annars gör jag nog inget mer idag ;)

Puss <3


Tystnad säger mer än ord. Din tystnad kom innan min. När det är tyst orkar man inte skrika..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0