Extramatten va faan sääämst!

Hundra tankar som jag verkligen inte behöver just nu kommer upp och snurrar runt i huvudet. Är det sant? Vad vill jag? Skulle jag orka? Skulle de funka? Hur skulle de va när det tar slut? Orkar jag gå igenom det här, nu?

Försov mig i morse och va tvungen att stressa iväg till skolan för att hinna. Hade bild på förmiddan, muntlig presentation också.. Skakade som faan typ en halvtimme efter.. Jag fick G+.. Bättre än IG iaf. Haha så jag satt där och skakade tillsammans med Robin som va minst lika nervös haha xD Så vi satt där och ritade något som kanske liknade ansikten och sen va de lunch. Åt glass och sen satte vi oss i sofforna i skolan tills de va dags att börja jobba igen. Ella va skittrött så de va skitkul när Robin satt och fick henne att skatta haha. Hon grät faan xD Aja, sen hade jag håltimme, men jag satt med Ella på bilden. Sen kom Robin också och efter en stund även Camilo. Sen hade vi extra matte, skitkul.. not.. Det kändes som att mitt huvud skulle sprängas för att alla killar pratade och alla tjejer skrek.. Sen när de va slut gick jag och Robin hem. Smsar med Sara och sitter här typ bara. Faan vilken dag de har varit! Juste, Sara kom en snabbis i skolan också :D Aja, ska nog sluta nu. Ha de bra!
Puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0