Blää på allt

Nu är jag på så jävla dåligt humör så jag vet inte vad!!! Dagen va hyfsad, pluggade lite, hade lite kul med folk i skolan. Planen va att vi skulle på bio, men de blev inte så. Sen umgicks vi lite i Skäris, träffade lite folk. Sen kom Sara och några till. Sen träffade jag pappa och lea i skäris för att gå och köpa skor till mig :D Det blev äntligen dom där adidasskorna som jag kollat på så länge :D Aja sen åkte vi hem och sen har jag inte gjort mycke mer. Kanske ska börja på badminton, eftersom jag tycker att jag borde röra på mig innan jag förvanlas till ett fläskberg, och de är typ de enda som jag tycker är kul som pappa kan tänka sig betala för. Jag pallar faan inte blogga.. Ha ett bra liv, typ.
Puss<3 

Kommentarer
Postat av: ingrid

vilken klubb? ;)

2008-09-05 @ 21:52:23
URL: http://m0nster.blogg.se/
Postat av: Anneli

Vet inte, men tror att de kommer bli nån i stan ;) Pappa brukar spela där så :)

2008-09-06 @ 10:43:47
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0