Vet inte om jag ska vara ledsen eller förbannad.

Dagen är allt ifrån bra.. Började med ett möte som jag verkligen inte villa gå på.. Som inte ens blev som det skulle men aja.. Sen hade vi skitbild. På eftermiddan kunde jag inte koncentrera mig på nånting så det bli att plugga ikväll.. Sen hade vi musik ws. Musik brukar va kul men med inte med Simon.. När man frågar hur man ska spela så spelar han bara och sen går han därifrån.. Sen hade vi matte där det bara va jag och Tasse som satt tysta och räknade, så för att jag skulle kunna göra klart mina uppgiftsblad va jag tvungen att sitta kvar till typ alla gått. Fast det blev ändå att jag tog hem resten som jag inte orkade eftersom jag hade världens huvudvärk. Sen gick jag inne i Skäris och köpte ett svart linne/top på Monki, foundation från Nivea och sen mascara från Lumene :) Det gjorde mig på lite bättre humör men, ja, dagen har varit skit. I helgen är det fest hos Sara, woho :D Hos dig kl. 15 eller? :P Faan va underbart det kommer va att bara släppa allt för en stund, och bara ha kul :)
Så ikväll blir det plugg som gäller, hata.. Hoppas verkligen att ni har haft en bättre dag än jag.
Puss <3

Att förväntningar, den mur som man byggt upp, den inbillningen man haft att allt kommer ordna sig kan rivas så snabbt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0