Städning blev det denna söndag.

Vaknade vid 9 och kunde inte somna om. Hade sovit så jävla dåligt, men ändå kunde jag inte sova. Så det va ingen idé att ligga i sängen och tråka så jag gick upp och satte mig och spelade gitarr med Conny tills pappa kom ner och sa att det var dags att göra i ordning frukost. Så då gjorde vi det och sen har det varit städning som gällt hela dan. Sen har jag myst med kissekatten <3

Åh jag vill göra om mitt rum, nu! Men jag kommer inte kunna göra det förrens gillestugan och Connys rum är klart.. Men då ska jag lägga nytt golv, tapetsera/måla om och köpa lite ny inredning. Faan blir glad bara av att tänka på det (a)

Ni tycker säkert att mina inlägg är skittråkiga så jag ska sluta skriva..
Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0