Dag 1 på Romator.

Idag har jag jobbat. Det gick ganska bra :) men att sortera en och samma pappershög hela dan är inte kul.. Alla killar får hålla på med maskiner, plocka plåt, packa grejer, och vad får jag göra? Sortera papper! Jag blir så irriterad, vad är det här för samhälle?! Ja det är väl så det är, bara att jag upptäcker det nu.. Jag vill också göra lite fysiskt arbete!
Sen åkte jag och pappa och handla. Och sen har vi bara käkat :) Jag ska nog inte göra så mycke mer än att titta på tv och slappa inför morgondagens arbete!

Jag har tänk på en sak idag, jag har jue haft rätt mycke tid för det mitt i all papperssortering. Och så har jag lyssnat på musik som fick mig att börja tänka. Många av låtarna handlar om att vara sig själv, hitta sig själv osv. Och de fick mig att tänka. Nu för tiden finns det så himla mycket ideal hur man ska vara, alla fasader som man bygger upp för folk, man bryr sig alltid för mycket om vad alla tycker. Så mycket att man tappar bort sig själv.. Det är hemskt. Och sen vet man inte hur man ska hitta tillbaka.
Och det har jag gjort. Alla ideal om hur man ska vara, vad alla tycker.. Alla fasader som jag byggt upp genom livet. Det har gjort att jag inte har någon aning om vem jag är längre. Jag får väl jobba på det :) Men fasaderna är svåra att riva..

Aja, nu ska jag fortsätta att kolla runt lite på nätet och kolla på Svensson, Svensson :) Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Alina

hehe tack! :) Den är jättemysig, förutom att den sticks litegrann, men det funkar bara man har något under:) kramar

2008-10-27 @ 20:35:42
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack snällt!! :) Kul att höra! :)

2008-10-27 @ 20:47:25
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: ERIK

jag vet inte hur mkt dom kostar ;D gå in på topman.com



skulle tro en 100 lapp kanske :P

2008-10-28 @ 12:40:16
URL: http://eerikandersson.blogg.se/
Postat av: Alina

Godmorgon på dig!! :)

2008-10-28 @ 12:47:46
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0